Re: dziwny problem z eximem

Dnia 127 roku bieżącego, tower zeznał(a) jak następuje:

> Masz qmaila - nie exima,
>
> http://www.enderunix.org/qsheff/manual-en/faq.html.

Widziałem tą stronę w poszukiwaniach,
tyle że ona opisuje co sprawdzić jeśli mój serwer miałby taki problem i
byłby qmailem tutaj cały myk polega na tym że niejako to nie ja mam
problem :P

właśnie szukam jak zmusić mojego exima do dużo dokładniejszego
logowania połącznia, może to mi coś powie...

--
Pablo
użytkownik Linux/Debian'a od wersji "Potato".