Re: LENNY NETINSTALL +++ Intel Corporation PRO/Wireless 3945ABG

Pobrałem i zapisałem na pendrivie ten firmware. Podczas instalacji wyświetlił się komunikat o braku pliku, kazałem instalatorowi załadować ten plik z pendrivea. Na pendrivie zaświeciła się kilkakrotnie dioda, ale nie wyświatlił się żadna informacja że firmware został pomyślnie załadowny. Zignorowałem to i przeszłem dalej. Instalator kazał wybrać mi sieciówkę, wybrałem oczywiście wlan0. Wyświatliło się okienko zatytułowane "Wyszukiwanie sieci bezprzewodowych.", a po chwili komunikat o braku sieci bezprzewodowych. Instalator kazał mi rcznie wpisać ESSID oraz klucz WEP sieci, co oczywiście zrobiłem. Po chwili wyświatliła się informacji że trwa wykrywanie ustawień DHCP w mojej sieci, a następnie że autokonfiguracjia się nie powiodła. Firmware pobrałem z repozytorium non-free lennego. Oczywiście z pobranego pakietu, wyodrębniłem plik iwlwifi-3945-1.ucode i to ten plik a nie pakiet deb zapisałem na pendrivie. Ma ktoś jakieś pomysł???