LENNY NETINSTALL +++ Intel Corporation PRO/Wireless 3945ABG

Witam
Chcę zainstalować lennego (ew. squeeze) z płytki netinstall na notebooku Lenovo IBM ThinkPad R61i wyposażonym w kartę sieciową Intel Corporation PRO/Wireless 3945ABG. Instalator nie wykrywa tej sieciówki. Co mam zrobić??? Idzie w ogóle postawić system za pośrednictwem tej sieciówki??? Niewmam obecnie możliwości podłączenia komputera po kablu, bo musiał bym odłączyć AP (niestety niemam swircha) do którego jest podłączony jeszcze jeden notebook. Znalazłem na necie instrukcje instalacji sterowników do tej karty, ale żeby zainstalować te stery muszę mieć już zainstalowany system, plus połączenie z internetem.

Aleksander Kurczyk