Re: upsm

On Tue, Apr 28, 2009 at 06:36:00AM +0100, Rafal Czlonka wrote:

> Zainstalowałeś 64-bitową wersję systemu (amd64), zakładam, że program
> do obsługi UPSu nie ma źródeł i najprawdopodobniej jest to binarka x86.
>

> Masz kilka opcji do wyboru:
> 1. Wypróbować któryś z dostępnych w Debianie programów do obsługi UPSów.
> 2. Doinstalować 32-bitowe wersje brakujących bibliotek i używać
> zamkniętego oprogramowania.

 Ta brakująca libstdc++.so.5 w wersji 32-bit jest częścią pakietu ia32-libs.
Jak będzie Ci brakować jeszcze jakiejś biblioteki to popatrz na inne pakiety
z ia32 na początku.

> P.S. Apropos, do RPMów jest "alien".

 Alien, jednak, nie rozwiąże problemów z brakującymi bibliotekami =o) (fakt,
że ta aplikacja będzie kontrolowana przez system pakietów, nie wiele pomoże
bo pewnie instaluje się domyślnie do /opt)

--
 NameLess, the Jedi     | Just a friendly Jedi Knight
 Robert Ramięga         | http://nlj.plukwa.net/