Re: Podsieć

Właśnie chodziło mi o to jak podzielić sieć na dwie podsieci i je przeroutować. Jak to zrobić??

W dniu 2 kwietnia 2009 17:21 użytkownik Robert Ramiega <jedi@plukwa.net> napisał:
On Thu, Apr 02, 2009 at 04:42:17PM +0200, Aleksander Kurczyk wrote:
> Dzięki:) Serwera DHCP niema, może użyłem złego słowa... Router jest
> postawiony na wirtualnej maszynie VMWare. Na jednym interfejsie jest stały
> publiczny adres IP (most sieciowy do mojej sieciówki), a na drugim
> (HostOnly) 192.168.24.1. Na drugiej maszynie Windows XP, z jednym
> interfejsem sieciowym (HostOnly). Adres IP to: 192.168.24.2. Jak udostępnić
> maszynie z Windowsem XP, pół mojej lokalnej podsieci (255.255.255.128)???

Czy to przypadkiem nie jest jakoś bardziej związane z konfiguracją VMWare?

Nie do końca rozumiem tą sytuację (wyobraźnia mnie zawodzi ;o))). Tak czy
siak nie da się "udostępnić pół sieci". Trzeba sieć podzielić na 2 podsieci
(na przykład każda po 127 adresów) i przeroutować je (przez udostępnienie
rozumiesz łączność, tak?)

PS
Top-posting raczej nie jest tu mile widziany =o)
(http://www.google.pl/search?q=netykieta)

--
 NameLess, the Jedi     | Just a friendly Jedi Knight
 Robert Ramięga         | http://nlj.plukwa.net/