Re: e-sklep

On Dec 3, 2007 7:43 PM, Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> wrote:
> no wlasnie probowalem - nie pisze w php - raczej administracyjne reczy
> tylko i kurcze nie sprawił mi jakis problemów. to było jakies 3 lata
> temu co prawda ;) pisałem poprawki do integracji sugar cms z

Żadnej modularności, żadnego podziału na warstwy (nawet prostego MVC),
nie mówiąc już o obiektowości. Zupełny brak systemu szablonów,
prezentacja zaszyta na sztywno w kodzie, każda zmiana wyglądu wymaga
modyfikacji kilkudziesięciu plików. Layout na milionie tabel, mnóstwo
historycznych naleciałości. Z dwojga złego lepszy jest już Zen Cart.
Kilka lat temu dorabiałem przystosowując to do potrzeb klienta, nie
wspominam tego dobrze. Może od tego czasu coś się w tym temacie
zmieniło, ale mówiąc szczerze wątpię.

Pozdrawiam,
Adam

--