e-sklep

Witam serdecznie grupowiczów,

Chciałem zapytać o jakieś doświadczenia które może mieliście z gotowymi rozwiązaniami e-commerce (może jakiś projekt z który jest aktywnie rozwijany na sourceforge.org) ....wiem że pytanie nie bardzo debianowe :)

Chodzi o mi generalanie o jakieś sprawdzone, dobre i dostrajalne (od customize :) rozwiązanie do prowadzania sklepu internetowego. Powinno być to coś darmowego (z komercyjnych to słyszałem że sote.pl ma bardzo dobre, może joomla i jakiś moduł...) z sensownym CMS-em dla endusera.

Ponieważ sam nie miałem nigdy styczności z jakimś konkretnym rozwiązaniem to prosiłbym o pomoc.

Pozdrawiam i z góry dzięki
Maciej Kóska