Re: autocad server

03-12-07, Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisał(a):
> czesc,
> pomylka - nie chodzi o autocada - moj laptop (ibm thinkpad t60 )
> spokojnie obrabia miasto w autocadzie (urbanistyka z detalami)
>
> to o czym mowisz to farma do renderowania dla jakiegos programu do
> robienia wizualek - chodzi pewine o 3dmaxa albo o povraya . 3dmax
> (uzywający vraya) istnieje tylko pod windowsami - jesli chodzi o to o
> czym ty mowisz to jedyne rozwiązanie to takie jak np. uzywnae do
> produkcji filmu Shrek - czyli farma na linuxowym vrayu , ale szczeze
> mowiac nie jest to ani troche latwe do zrealizowania.
ah , dodam ze pod 3dmaxem i vrayem (oraz samym 3dmaxem) jest to do
zrealizowania - sam tego uzywałem. od strony czlowieka ktory robi
takie wizualizacje pozostaje skonfigurowanie satelity 3dmaxa to
uzywania klastra 3dmaxowego.

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl