Re: Mysqli

On pon, 10/09, 21:58:19, Gajosew wrote:
> Teraz migruje na debiana i brakuje mi niestsety pewnej rzeczy
> Ubuntu posiadal pakiet mysqli dla mysql5 i php5 .
> W debianie takowego nieznalazlem. Wie ktoś jak to obejsc.
> Niespecjalnie interesuje mnie samodzielna kompilacja.

Albo migrujesz na jakąs archiwalną dystrybucję Debiana, albo słabo
szukałeś.

www:/# dpkg -L php5-mysql | grep mysqli
/etc/php5/conf.d/mysqli.ini
/usr/lib/php5/20060613/mysqli.so
www:/# cat /etc/issue
Debian GNU/Linux 4.0 \n \l

--
Piotr 'QuakeR' Gasidło, BOFH @ pandora.barbara.eu.org
############## sending lusers to /dev/null since 1998