raki

Witam,

Nie używam KDE, ale korzystam z niektórych programów dla niego
napisanych. Ostatnio zainstalowałem:

korganizer,synce-kde,syncekonnector,kcemirror wraz zależnościami, celem
oczywiście synchronizacji task'ów i appointment'ów pomiędzy korganizer i
Pocket Pc.

W pierwszej chwili po instalacji raki zgłaszało "wrong library type for
task" i "wrong library type for appointment" jak chciałem ustawić
synchronizację tych dwóch rzeczy, pogooglałem i wyszło mi że trzeba
doinstalować ksync i kitchensync, było dobrze aż do dziś, przed chwilą
zrobiłem dist-upgrade który powiedział:

Zostaną zainstalowane następujące NOWE pakiety:
  libopencdk10 libopensync0
Następujące pakiety zostaną zaktualizowane:
  kdelibs4c2a kitchensync libgnutls13 libldap2

od tego momentu powrócił błąd "wrong library type...."

Ktoś ma pomysł gdzie może być pies pogrzebany?

pozdro,
Pablo

p.s. Testing  Lenny/Sid