Re: Compiz

On niedziela, 9 września 2007, Damian Ryszka had written
> Witam,
>
> 	Mam zainstalowanego Debiana Etch. Compiza zainstalowałem z paczek,
> korzystam z KDE. Dręczą mnie 2 sprawy. Pierwsza jest taka, ze nie znam
> żadnej aplikacji, umożliwiającej konfiguraję Compiza w sensie graficznym,
> np. czy ma być obracający się cube, pływające okienka itp. Druga sprawa to
> wystartowanie KDE z już uruchomionym Compizem. Przez długi czas, miałem w
> ~/.kde/Autostart głupi skrypt, który jedynie wywoływał "compiz --replace".
> Efekt tego był taki, że po zalogowaniu się do systemu, widziałem jak
> [...]

Po pierwsze pakiet ccsm.
Po drugie to odpal compiza w sesji, a potem wyloguj się lub wyłącz komputer
używając opcji w Kmenu. Wyłączenie przyciskiem (czytaj wywołanie
shutdown -h -t now przez ACPI) lub przez dcop nie zapamiętuje, dziwnym
trafem, sesji.