Compiz

Witam,

Mam zainstalowanego Debiana Etch. Compiza zainstalowałem z paczek, korzystam z KDE. Dręczą mnie 2 sprawy. Pierwsza jest taka, ze nie znam żadnej aplikacji, umożliwiającej konfiguraję Compiza w sensie graficznym, np. czy ma być obracający się cube, pływające okienka itp. Druga sprawa to wystartowanie KDE z już uruchomionym Compizem. Przez długi czas, miałem w ~/.kde/Autostart głupi skrypt, który jedynie wywoływał "compiz --replace". Efekt tego był taki, że po zalogowaniu się do systemu, widziałem jak włącza się Compiz. Wydaje mi się, że jest na to jakaś inna metoda.. Przegooglowałem, przeczytałem, że opcją jest zapisanie sesji z już uruchomionym Compizem, jednak nie widze takiej opcji w kcontrol.

Dzięki za wszelkie sugestie.

Damian Ryszka