Re: OpenVZ / Linux-Vserver

2007/9/5, Wawrzyniec Niewodniczański <larry@ccdc.cam.ac.uk>:

> A co z czasem dostepu do dysku?

Nie wiem jak jest w moim przypadku (storage wspoldzielony pomiedzy
hosty) ,ale architektura xena zaklada ze masz na kazda maszyne
oddzielny dysk.

Chyba ze nie stawiasz na dedykowanej partycji (ja uzywam LVMa czyli
siła rzeczy inne procesy poza xenowe korzystają ale przy dosc duzym
obciazeniu hostingowym nie mam problmemów)

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl