Re: OpenVZ / Linux-Vserver

> Wiem już że niektorzy z grupy używaja  Linux-Vserver a czy ktoś na
> większą skalę używa openvz i mogłby sie wypowiedzieć na ten
> temat. Dobrze jakby ktoś opisał jak te oba rozwiązania sprawują sie na
> systemie 64-bitowym

Huh, ja się podczepię do pytania, ale je poszerzę. Dyć jeszcze Xen,
KVM, UML a nawet VmWare (i jeszcze kilka zdaje się pominąłem)...
Co byście polecili do zastosowania typu 'wydzielenie małej maszynki
na usługi sieciowe z większego domowego komputerka' (tj. chcę zrobić
jedną wirtualną maszynkę chodzącą w tle na większym kompie, nie chcę
budować centrum hostingowego).

PS Używam (jako klient) małego VPSa hostowanego na Xenie, działa
bardzo ładnie.