Re: Jak włączyć megaraid wkompilowany w jądro.

On Monday 20 August 2007 15:23, Marcin Owsiany wrote:

> Jeśli jest wkompilowany, to jest włączony. Możesz się upewnić
> porównując co mówi dmesg na obu maszynach.

Był włączony. Demesg wykazał podobne komunikaty na obu maszynach.

> Jeśli faktycznie sterownik jest poprawnie wkompilowany, to
> prawdopodobnie autorzy instalatora nie przewidzieli możliwości
> wkompilowanego statycznie sterownika i instalator próbuje załadować
> moduł i/lub sprawdzić czy jest załadowany. Pewnie będziesz musiał go
> "poprawić".

Co do poprawy to ciężko, ponieważ instalator jest binarny. Ale
skopiowałem "ręcznie" pliki z jednego serwera na drugi i konsola działa jak
chciałem.

Dzięki za pomoc.
--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314