Jak włączyć megaraid wkompilowany w jądro.

Witam.

Chcę zainstalować intelową konsolę do zarządzania macierzą. Na jednym
komputerze mam skompilowany moduł megaraid i kiedy go załaduję mogę
zainstalować konsolę (w trybie "standalone") aby zarządzać kontrolerem na tym
komputerze.
Na drugim serwerze (taka sama konfiguracja sprzętowa) lecz megaraid jest
wkompilowany w jądro. Przy instalacji instalator nie wykrywa go i jedyna
opcja to zarządanie kontrolerami na zdalnych serwerach.
Jak można włączyć w tym przypadku megaraid aby instalator konsoli go wykrył i
zainstalował oprogramowanie do zarządzania w trybie "standalone"?

Pozdrawiam.
--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabber.autocom.pl