Re: Open Office i problem z polskimi znakami

Krzysztof Lubański napisał.
>   Witam.
>   Powinno pomóc ustawienie domyślnej czcionki poprzez menu Narzędzia ->
> Opcje -> OpenOffice.org Writer -> Czcionki podstawowe.
>   Pozdrawiam.
Witam.
Dziekuje. Pomoglo. :)
Jenaze potrzeba bylo wykonac ta czynnosc 3 - krotnie dla
Czcionki podstawowe (zachodnie.)
Czcionki podstawowe (azjatyckie.)
Czcionki podstawowe (CTL.)
POd kazdym z tych punktow z Coshi Minho na Luxi Sans
podmienilem we wszystkich okienkach t.j
Domyslnie.
Naglowek.
Podpis.
Indeks.
Po tych czynnoscviach i do tego zapisaniu pustego dokumentu i
po zakmnieciu , i ponownym otwarciu OO na reszczie w nim juz
od razu mam moja upragniona czcionke Luxi Sans.
No coz niekiedy trzeba poprawic co zrobili deweloperzy distro.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0