tahoe9xx i debian etch + kernel 2.6.18

Witam wszystkich,

Czy miał ktoś może doczynienia z w/w karta PCI jej instalacja i konfiguracja pod debianem.

Podsumowując moje obecne działanie ...na razie mi nie działa :)

Ale od poczatku:

Postepujac zgodnie z instrukacjami pobrałem sobie apt-em zrodlo kernela tego ktore jest w domyslnej instalcji etcha (2.6.18) zaaplikowalem latke ze sterownikiem, skompilowalem, zainstalowalem - tu wydaje sie byc wszystko ok.

Skompilowalem program sethdlc - tutaj przy kompilacji wyskakuja bledy typu:

sethdlc.c:626 warning: pointer targets in passing argument 1 of strcat differ in signedness

jest ich dość sporo ... ale na koniec koncow program sie komiluje ... nawet mozna nim skonfigurować interfejs, tak jak podane w instrukcji na stronie producenta karty tahoe.

problem pojawia sie przy probie podniesienia interfejsu (ifconfig hdlc0 up) i wyskakuje nastepujacy blad:

hdlc0: Carrier Detected
ADDRCONF (NETDEV_UP): hdlc0: link is not ready

nie bardzo wiem do czego to przypiac... lacze jest sprawne bo mam do niego wymiennie podpiętego ciskacza i dziala ok.

Czy ktos moze mial doswiadczenia w tym temacie i moze podzielic sie refleksajmi

Z góry dzieki i pozdrawiam
Maciej