Re: system praw dostępu do plików .....ubogi ???

Poczytaj o POSIX ACLs

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, http://hell.pl/baran/tek/, alchemy pany! ] [ The Answer ]

              Nad nevděčného člověka nic horšího země nerodí.
              NIL HOMINE TERRA PEIUS INGRATO CREAT.