Re: apt-get

Dnia czwartek, 15 lutego 2007 13:26, Wojciech Ziniewicz napisał:
> 07-02-15, Alan Krasiński <krasinski@dipol.com.pl> napisał(a):
> [...]
>
> ajj.. sory tępy jestem , trzeba było tak od razu :
>
> nie trzeba rzeźbić : #$ apt-cache show apt-proxy

Nie do końca bo jak rozumiem proxy przepuszcza userow przez siebie a przy
okazji robi za cache ale ja zanim coś wrzuce do tego repo testuje to u siebie
czy niema z tym problemów jak nowy ff czy kadu jak jest ok to wrzucam a
ludkom normalnie update robi się raz dziennie i nie muszą się martwić co i
jak :) Musze tak zrobić bo niechce mi się biegać za każdym razem jak coś
sobie ktoś zainstaluje lub ja komuś zrobie aktualizacje a potem się okaże że
nowy ff nie może drukować albo inne kwiatki. Tak zrobie kompletną unifikacje.