Re: apt-get

> kolego co to za herezje ;), co cię skloniło co stworzenia wlasnego repo ?
> w dodatku czemu chcesz instalować kadu bez zależności - potrzebne ci
> tylko binarka kadu tak aby jej nie mozna bylo uruchomić ?

No to może ja wyjąsnie. Mam pare maszyn z debianem w wersji testing i w wersji
stable. Chciałbym aby repozytorium miały tylko z mojej maszyny. I teraz jak
to robie. apt-get -d install apache a następnie apt-move && apt-get clean
Dzięki temu w katalogu /repozytorium (konfiguracja apt-move). Tworzy mi się
całe drzewko w stylu dists/stable/main itd., a w nim mam apacha z
zalęznościami. Teraz z uwagi na to że na maszynie na której używam apt nie
mam wersji testing, apt chce ściągać zależności za każdym razem kiedy chce
ściągnąć kadu :] a jeśli chciałbym samo kadu ?? Bo wiem że reszte już
przedchwilą mi ściągnęło ? Poprostu chciałbym ściągnąć samego deba. Wiem że
jest to niebezpieczne ale niestety nieznam innego sposoby na zrobienie
własnego repozytorium z konkretnymi programami. Poprostu jeśli widze że chce
ściągać to co już mam niechciałbym tego ściągać.
Model

internet ---- JA ------ludzie z debianami :]