Re: dostęp do zasobów sieciowych

On Mon, 2007-02-05 at 10:55 +0100, Marek Zakowicz wrote:
> Z ciekawości zapytam - może zechcesz się podzielić.  Ilu z tych
> użytkowników korzysta równolegle z sieci?  Właśnie kilkuset?  Jaka
> maszynka jest wykorzystywana pod serwer?

W temacie nie siedzę, ale widziałem kilka dystrybucji Linuksa
przystosowanych do potrzeb routingu w sieciach osiedlowych, w których
dostęp był kontrolowany za pomocą PPPoE. Na ogół działają na dość
starych maszynach (najczęściej używane Dell Slim z flashem zamiast
dysku) i w praktyce obsługują do dwustu użytkowników, wraz z shapingiem.

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
"Każdy ideał w ciele jest trywialny" - prawdy algebraiczne