jakie jadro wybrac dla procesora amd64

Czesc,

Podpowiedzcie jakie jadro z paczek Debiana stable najlepiej wybrac dla
obslugi procesora amd 64 - nie mam systemu 64-bitowego.

aktualnie mam jadro:

kernel-image-2.6.8-3-k7

poniewaz mialem procesor amd barton

teraz po zmienie sprzetu mam dziwne sprawy odnosnie dzialania serwera
i nie wiem czy wystarczy jak zmienie jadro obslugujace amd 64 -
procesor jest znacznie bardziej obciazony - load average 2 x wieksze
niz przy amd bartonie

nie moge wlaczyc udma na dysku ata

no i pytanie ktore jadro z paczek jest z obsluga procka amd 64 a ktore
w calosci obsluguje system 64bitowy ?

kernel-image-2.6-amd64-k8 - Linux kernel image for version 2.6 on
AMD64 systems - transition package

to wyglada na obsluge calego systemu ale czy np.

to:
linux-image-2.6.18-5-amd64 - Linux 2.6.18 image on AMD64

bedzie obslugiwalo system 32 bitowy z procesorem amd 64 bit ?

pozdrawiam
Marcin