Re: OpenVZ / Linux-Vserver

On śro, 05/09, 14:58:19, Wojciech Ziniewicz wrote:
> (...)
> Ja poszedłęm w virtualserver , postawiłem na tym kilka maszyn a teraz
> mam duuuzy ból zeby z tego wrócic... w vserverze np. nie działa BIND9
> ;) wyśmienicie.. i kikla innych patentów ...

Duży ból? Tzn. jest do niczego i mam problem aby to przemigrować na coś
innego? Czy może tak mi się podoba, że boli przy migracji na coś innego
bo są jakieś niedoróbki.

Jak czytałem, to migracja z VServera do OpenVZ (który posiada dodatkowo
całkowicie zwierualizowany stos sieciowy) to kwestia upgrade kernela
i dopisania konfiuracji samego OpenVZ.

Co do BINDa:
http://linux-vserver.org/Problematic_Programs

--
Piotr 'QuakeR' Gasidło, BOFH @ pandora.barbara.eu.org
############## sending lusers to /dev/null since 1998