apache + certyfikaty

Witam

Mam w tym momencie dla kazdego klienta generowany imienny certyfikat ktory to dodaje do przegladarki aby moc byc dopuszczony do ogladania pewnej strony
Tam po prawidlowym zweryfikowaniu certyfikatu ukazuje sie okno do logowania
Teraz mam pytanie czy jest mozliwosc aby taki certyfikat powiazac z loginem ,tzn ze kowalski posiadajacy certyfikat o nazwie jankowalski i login jankowalski nie bede sie mogl zalogowac na swoje konto jezeli bedzie posiadal certyfikat np pana jannowak Czy jest cos takiego mozliwe do zrealizowania? Jezeli tak to prosilbym o jakies szczegoly

pozdrawiam

Albert