Re: Skrypt z wersji unstable dla stabe oraz testing

On Thu, Dec 14, 2006 at 01:55:00AM +0100, Jarek Buczyński wrote:
> Witam
>
> Chciałbym na swoich dwóch maszynach z debianem (stable, testing) uruchomić
> skrypt który znajduje się obecnie w wersji niestabilnej:
>
> http://packages.debian.org/unstable/source/arno-iptables-firewall

Hej!

Zrob swoj backport dla Sarge'a. To naprawde nie jest trudne:

$ wget http://ftp.debian.org/debian/pool/main/a/arno-iptables-firewall/arno-iptables-firewall_1.8.8.c-1.dsc
$ wget http://ftp.debian.org/debian/pool/main/a/arno-iptables-firewall/arno-iptables-firewall_1.8.8.c.orig.tar.gz
$ wget http://ftp.debian.org/debian/pool/main/a/arno-iptables-firewall/arno-iptables-firewall_1.8.8.c-1.diff.gz
$ dpkg-source -x arno-iptables-firewall_1.8.8.c-1.dsc

Jesli nie masz jeszcze dpkg-source, to zainstaluj pakiet dpkg-dev.

$ cd arno-iptables-firewall-1.8.8.c/
$ vim debian/changelog

Dopisz na poczatku pliku cos w stylu:

arno-iptables-firewall (1.8.8.c-1jb1) unstable; urgency=low

  * Rebuilt for Debian 'sarge'.

 -- Jarek Buczynski <jaro80@gmail.com>  Thu, 14 Dec 2006 09:25:27 +0100

$ dpkg-buildpackage -uc -us -rfakeroot

Jesli nie masz jeszcze fakeroot, to musisz zainstalowac pakiet o tej
samej nazwie. Jesli dpkg-buildpackage "wywali" sie z powodu jakichs
niespelnionych zaleznosci (linijka Build-Depends w debian/control),
to tez trzeba zainstalowac wczesniej niezbedne pakiety.

Ja moge jedynie potwierdzic, ze mi sie udalo zbudowac ten backport
na swojej maszynie z Sargem. Czy dziala, tego juz nie wiem :)

$ cd ..
$ dpkg -i arno-iptables-firewall_1.8.8.c-1jb1_all.deb

Jesli do zainstalowania paczki potrzebne sa jakies inne pakiety
(linijka Depends w debian/control), to musisz je rowniez wczesniej
zainstalowac.

Pozdrawiam,

P.