Re: Problem z K3B (k3bsetup2)

===== Dnia: sobota, 29 lipca 2006 19:10, Damian Ch. pisze:

> Próbowałem zmieniać prawa, ale one są oznaczone w pierszej kolumnie
> k3bsetup2 i nie mogę zmienić tej drugiej, która jest brana pod uwage przez
> k3b (tak myśle). Wogóle k3bsetup2 mówi mi ze nie może zmienić praw a to
> dziwne bo uruchamia się go z prawami root'a, zawsze zmieniał, a teraz mu
> sie odwidziało. k3b działa pod usserem tylko wtedy gdy się go uruchamia
> jako root :/ dla mnie to nie jest problem, ale to się nie dzieje na moim
> kopie! Na 2 innych zadziałało k3bsetup2 i jest dobrze.

Jakoś mam wrażenie, że się nie rozumiemy...

'Ręcznie' to znaczy: wpisz jako root z konsoli "chmod 4711 ścieżka", gdzie
ścieżka, to ścieżka do programu, któremu chcesz zmienić prawa... Co wtedy się
dzieje?

A może k3bsetup nie chce zmieniać praw dlatego, że w samym KDE masz coś źle
ustawione w przełączaniu się na root-a?

pzdr,
jmb