Re: Problem z K3B (k3bsetup2)

> Jeszcze raz ja. :) A ręcznie spróbowałeś zmienić te prawa (chmod)?
>
> pzdr,
> jmb

Próbowałem zmieniać prawa, ale one są oznaczone w pierszej kolumnie k3bsetup2
i nie mogę zmienić tej drugiej, która jest brana pod uwage przez k3b (tak
myśle). Wogóle k3bsetup2 mówi mi ze nie może zmienić praw a to dziwne bo
uruchamia się go z prawami root'a, zawsze zmieniał, a teraz mu sie
odwidziało. k3b działa pod usserem tylko wtedy gdy się go uruchamia jako
root :/ dla mnie to nie jest problem, ale to się nie dzieje na moim kopie! Na
2 innych zadziałało k3bsetup2 i jest dobrze.

pozdro

Zadbaj o bezpieczne wakacje nad wodą!
Zobacz jak jest Bezpiecznie z NIVEA i WOPR - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=www.sport.wp.pl%2Fnivea-wopr.html&sid=828