Re: nl_langinfo(CODESET) a locale

Fri, Jul 28, 2006 at 09:40:09PM +0100 Marcin Owsiany <porridge@debian.org> napisał:

> ANSI_X3.4-1968 to US-ASCII
> a setlocale(3) zapodał?

Nie osobiście, ale jest. Kod nie jest mój. Dokładnie chodzi o
bibliotekę libifp (pakiet ifp-line-libifp), która nie potrafi wykryć moich lokali.
I nie wiem po prostu czy to wina biblioteki, czy ustawień mojego
systemu.

Co do setlocale to widzę tylko taki kawałek:

        //FIXME: move this to a more appropriate place.
        setlocale(LC_ALL, "");

Czyli setlocale jest, ale chyba w złym miejscu. Teraz tylko muszę chyba
znaleźć to  "more appropriate place".

--
Grzegorz Andrelczyk   | Wszechświat - kilka praktycznych informacji:
gandrel@gmx.net       | 1.Obszar: nieskończony; 2. Import: brak;