nl_langinfo(CODESET) a locale

Witam listę.

Mam oto taki problem:

Pewien program, nieważne jaki, pobiera informację o localach systemu
poleceniem nl_langinfo(CODESET). Problem w tym, że polecenie to zwraca
wartość ANSI_X3.4-1968, a powinno ISO-8859-2.

Locale mam ustawione dobrze. Polecenie "locale charmap" zwraca
ISO-8859-2:

> locale charmap
ISO-8859-2

nl_langinfo(CODESET) pobiera dane z LC_CTYPE i tą zmienną mam też
ustawione dobrze:

> echo $LC_CTYPE
ISO-8859-2

Wygugląć nic mi się nie udało.

Co powinienem zrobić by nl_langinfo(CODESET) zwracało ISO-8859-2?

Debian Sid AMD64.
locales 2.3.6-16

--
Grzegorz Andrelczyk   | Wszechświat - kilka praktycznych informacji:
gandrel@gmx.net       | 1.Obszar: nieskończony; 2. Import: brak;