Re: Re: XGL

2006/7/27, Jacek Wyszyński <jacek4-3@o2.pl>:
Jesli chodzi o to dla jakich komputerow jest przeznaczony debian to ja takze uwazam ze obok serwerow, na biurko nadaje sie znakomicie - pozatym, mimo ze uzywam go niecale pol roku - przyzwyczailem sie juz do aptitude, *.deb'ow i dpkg :) Zastanawialem sie kiedys nad gentoo (nawet uzywalem przez jakis czas) ale jednak debian bardziej mi pasowal, pewnie dlatego ze na nim pracuje najdluzej.

Oczywiscie nie chce wszczynać flamewara i moja wypowiedz miala byc
raczej wyrażeniem opinii, to  nie mogłem sie powstrzymać przed takim
stwierdzeniem. Dla ciekawosci podam ze znam czlowieka ktory na
desktopie zachwala sobie openbsd.

pozdrawiam serdecznie

--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl