Re: Re: XGL

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

> Uwazam ze uruchamianie na debianie takich wodotryskow jak XGl jest
> troche dziwne. System stricte serwerowy - wiec XGL zainstalowalbym np.
> na suse (w 10.1 nie trzeba nic kompilowac nawet) . Na gentoo tez
> ladnie chodzi.

Jesli chodzi o to dla jakich komputerow jest przeznaczony debian to ja takze uwazam ze obok serwerow, na biurko nadaje sie znakomicie - pozatym, mimo ze uzywam go niecale pol roku - przyzwyczailem sie juz do aptitude, *.deb'ow i dpkg :) Zastanawialem sie kiedys nad gentoo (nawet uzywalem przez jakis czas) ale jednak debian bardziej mi pasowal, pewnie dlatego ze na nim pracuje najdluzej.

Bardzo dziekuje wojtkowipl, oraz Panu Pawlaszkowi za podeslanie tutoriali.

Generalnie jednak wiekszosc tutoriali z jakimi sie spotkalem jest pod nVidie(a ja mam Radeona) i pod Gnome(a ja uzywam KDE) i tutaj lezy moj problem, poniewaz jak sie domyslam nie ma pakietow odpowiadajacych tym z gnome takich jak: kde-window-decorator.

W kazdym razie dziekuje za pomoc, zbieram i drukuje wszystko co znajduje na temat XGLa... zasiade nad tym na caly dzien i moze sie uda :)

Dziekuje i pozdrawiam.