Re: Ograniczenie wlasnego lacza

Dzieki wielkie za wszystkie Wasze odpowiedzi :)

> Od: tym0n@space.pl
>To może wystarczy Ci:
>trickle - user-space bandwidth shaper :)
>(może pracować jako daemon ograniczając up/download)
Hmmm.... Chyba rzeczywiscie o to mi chodzilo :) Na dodatek juz
jest na plycie testowej Debiana :) Jesli dobrze rozumiem, to
wystarczy wydac polecenie
trickled -d 62.5
i caly download bedzie ograniczony do 500kbps (pewnie obnize
do 60 dla pewnosci)... Teraz tylko mam pytanie: Co zrobic aby
to polecenie bylo automatycznie wydawane przy starcie systemu
lub chodziaz przy starcie jakiegokolwiek ruchu w sieci? Ma to
dotyczyc kazdego uzytkownika z rootem wlacznie... Powiedzmy,
ze jestem dosc poczatkujacym uzytkownikiem Linuxa ;)
Jeszcze raz dziekuje za dotychczasowa pomoc i pozdrawiam :)
--
Jan Harasymowicz
Wydzial Fizyki PW