Re: Ograniczenie wlasnego lacza

> Od: seni@interia.pl
> To zależy, czy chodzi o pobieranie czy o wysyłanie.
pobieranie... niestety :(

> natomiast jeżeli chodzi o pobieranie to jest to niemożliwe ponieważ sam
> protokół TCP nie ma możliwości wysłania do drugiej strony informacji że
> chcesz pobierać dane z prędkością max. 500 kBit. Niektóre protokoły
> aplikacyjne to specyfikują (np. eDonkey i inne sieci p2p) ale np. w http
> takiego ograniczenia nie ma. Dostaniesz dane z taką prędkością z jaką
> będzie je wysyłała do ciebie druga strona.
jednak jakos sie chyba da... pod windowsem jest takie smieszne narzedzie
NetLimiter 2 Pro - robi dokladnie to czego ja potrzebuje pod linuksem ;)

> Pewnym ograniczeniem może być znaczne zmniejszenie pasma wychodzącego
oj, gra nie warta swieczki... zwlaszcza, ze pewnie duuuuzo bedzie sie jednak
przedostawac ponad ustalona granice ;/

> (...) Można się jeszcze bawić
> rozmiarami ramek TCP i innymi ustawieniami kernela ale będzie to trudne i
> mozolne.
no to juz wiem czego szukac jesli wszystko zawiedzie :(

>ps. Łam wiersze po 76 znaku :)
ech... webmail na tym dziwacznym serwerze mi nie bardzo na to pozwala... albo
ja, nie znajac czeskiego, nie potrafie tego znalezc...

--
Jan Harasymowicz
Wydzial Fizyki PW