Re: Przeprowadzamy się na nowy dysk :-)

Jarek Buczyński wrote:
> Witam
>
> Jeszcze raz proszę jeżeli ktoś przenosił system na nowy dysk w taki
> jak opisałem wyżej i wie co źle zrobiłem, proszę radę

Ja przenosiłem dane kilkarotnie tym sposobem:
- wyłączenie wszelkich daemonów, loggerów itp.
- prosty tar odpowiednich gałęzi / (tu już mam "backup", który mogę
sobie zgrać na CD/DVD)
- roztarowanie danych na nowy dysk
- boot nowego dysku z jakiegoś rescue-medium (floppy/cd)
- załatwienie sprawy z bootloaderem

... żadnych specjalnych niespodzianek nie miałem. W cp się nie bawiłem,
bo jakoś nie chciało mi się zagłębiać w jego przełączniki :D

--
pozdrawiam, Maciej Suszko