Re: cokonfiguracja logcheck

Rafal Bujnowski napisał(a):

> Filtry definiujesz używając wyrażeń regularnych. Przykłady znajdziesz
> własnie w filtrach /etc/logcheck/ignore.d.server/*
[...]
> Resztę musisz dopasować sam, wedle logów.

Na dzień dobry zmienić REPORTLEVEL na workstation i kazać mu
analizować logi nieco rzadziej (/etc/cron.d/logcheck).

Potem przeanalizować otrzymane maile, wrzucić w reguły to co
jest nieszkodliwe i powoli powracać do bardziej restrykcyjnych ustawień.

Jacek Kawa                  **That's why there's rules -
            so that you think before you break them** ['Thief of time']