Re: cokonfiguracja logcheck

RB> Wyedytuj /etc/cron.d/logcheck. Ale nie wiem czy to dobra metoda.
RB> Bedziesz dostawał jednego ogromnego maila. Lepiej dopisać własne reguły
RB> do /etc/logcheck/ignore.d.server/logcheck.

RB> pozdr.
RB> Rafał

RB> --
RB> Pozdr.
RB> Rafal Bujnowski

no np. draznia mnie emaile z tym

System Events
Nov  5 14:12:09 niecka postfix/smtpd[3609]: sql auxprop plugin using mysql engine
Nov  5 14:30:41 niecka postfix/smtpd[3688]: sql auxprop plugin using mysql engine

wysylane prawie co 30/60 minut :/
jak to zignorowac?

logcheck informuje mnie o nowych wydarzeniach w syslog i auth.log.

--
Pozdrowienia,
 stentor                            mailto:stentor@spin.amu.edu.pl