klient bramek sms

Witam

Szczęśliwie używam standardowych narzędzi PIM z KDE, bo wszystko elegancko się
integruje i działa świetnie... oprócz tego, że nie mam niczego co mogłoby
używać bramek sms polskich operatorów tak wygodnie jak to robią np klient
gadugadu, czy spik itp.

Czy ktoś z was zna coś co jest jakoś zintegrowane z kde pim? Dla przykładu
choćby jakiś plugin do kopete? Może to moja zwyczajna ignorancja, ale chyba
nie znajdę paczki w oficjalnym repozytorium, a?
Myślałem o wine + jakiś klient pod windows, albo o poszukaniu czegoś do
linuksa. Jednak oczywiście najpiękniej byłoby używać czegoś co w współpracuje
np. z kontact (pim).

Jakieś opinie? wskazówki?

Krzysiek