Re: Problem z ładowaniem systemu.

Michał Prokopiuk napisał(a):

To i ja dodam swoje parę 0,01 PLN + podłaczę się pod wątek:-)

Nie dalej jak 2 tygodnie temu instalowalem debiana na travelmate 2420.
Wystartowalem do z pierwszej plyty sarge i taki tez system wgralem z
jajkiem z dystrybucji 2.6.8. Upgrade to etcha przebiegl bezproblemowo.
Po instalacji dzialalo wszystko oprocz funkcji acpi. Rekompilacja jajka,
i moge stwierdzic, ze nie widzialem przyjazniejszego laptopa dla linuksa
:).

Ja z kolei instalowałem na 2413. Netinstall z opcją jaja 2.6.8 i repo unstable. Wszystko cacy oprócz właśnie acpi. Rekompilacja na 2.6.17rc5 i w zasobniku w KDE pięknie pokazuje stan baterii itp.

Jedna uwaga - karta grafiki dziala na i810:
$ lspci | grep -i vga
0000:00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile
915GM/GMS/910GML Express Graphics Controller (rev 03)

No właśnie - masz DRI? Xorg.0.log pokazuje mi, że włączony ale glxinfo wypluwa:
ERROR!  sizeof(I830DRIRec) does not match passed size from device driver
libGL warning: 3D driver returned no fbconfigs.
libGL error: InitDriver failed
libGL error: reverting to (slow) indirect rendering
name of display: :0.0
display: :0  screen: 0
direct rendering: No
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2

Nie to żeby mi zależało jakoś strasznie na DRI, ale lubie jak mi wszystko działa;-)

Pozdrawiam
Artur