Re: Instalacja debiana z pliku iso. Instalator odpalony lecz jak dobrac sie do obrazu?

Witam, nie moge wygooglowac anie też na debian.org znaleźć informacji na temat tego cuda :)
Czy mógłbys mnie nakierować?

Pozdrawiam.

madae wrote:

Miałem podobną sytuacje:), ale nie z powodu lenistwa tylko braku napędu CD-rom w notebook'u;). Jest specjalna "odmina" debiana nazywa się to chyba HDD-install która potrafi wyszukiwać obrazy płyt na dyskach i z nich instalować. Inaczej nie udało mi się tego zrobić.

Pozdrawiam
madae