Instalacja debiana z pliku iso. Instalator odpalony lecz jak dobrac sie do obrazu?

Aby nie bawić sie w wypalanie plytki chcialem zainstalowac debiana z pliku iso.
Aby odpalić instalator trzeba sie zastosowac do tych wskazówek

http://www.us.debian.org/releases/stable/i386/ch05s01.html.en#boot-initrd

W skrocie trzeba przekopiowac odpowiednie pliki z zamontowanego obrazu iso w do katalogu /boot/newinstall/ w systemie na ktorym aktualnie siedzimy no i zmodyfikowac wpisy w grubie lub lilo.

Instalator sie odpala więc połowa sukcecu. Nastepnie sie pluje ze nie ma plyty z cdromie az w końcu dochodzimy do etapu w ktorym mozemy uruchomic jakas pseudo powłoke

/# cat /proc/partitions

/istuje partycje wiec chce sie na nie jakoś dostać no i tu mam problema. Jak je zamontować, w jakim katalogu, jeżeli sie nie da stworzyc katalogu, są tylko dostepne jakies katalogi hmmm jak to powiedzieć...? chyba wysane z tych plików

//boot/newinstall/initrd.gz
/boot/newinstall/vmlinuz

/Moje pytanie: w czym i z jakimi opcjami zamontować daną partycje lub poprostu plik iso z ktorego instalacja poszłaby dalej?