Re: GCC, G++ - dygresja

On Sat, May 06, 2006 at 10:36:58PM +0200, Sebastian Nowak wrote:

> changelog to pewnie byś znalazł odpowiedź. Ja nie wiem na pewno, ale
> może zmieniają się optymalizacje, dochodzą kolejne architektury np.
> 64bitowa?

Dodałbym jeszcze poprawę wykrywania błędów:
tohver@Su30:~/nostmpi$ g++-3.3 test.cpp
test.cpp: In function `int main()':
test.cpp:10: error: syntax error before `}' token

tohver@Su30:~/nostmpi$ g++-4.0 test.cpp
test.cpp: In function 'int main()':
test.cpp:10: error: expected ';' before '}' token

Spora różnica. I to tylko najprostszy przykład. g++ potarfi teraz po
wykryciu błędu sugerować programiście rozwiązanie ("czy nie miałeś na myśli
..."). Ale i tak jest beznadziejny. Szkoda, że nie wymyślili jeszcze nic
lepszego.

Krzysztof Andrelczyk