Re: Płytka z Debianem i własnym jąderkiem :P ( nie kojarzyć zbereźniki;) )

On Sat, Dec 24, 2005 at 01:46:39AM +0100, Konrad wrote:
> No właśnie, do rzeczy... cały problem rozbija się o to SCSI. Z żadnej
> standardowej płyty nie mogę zainstalować mojego kochanego systemu
> (chodzi o Debiana, nie o Windowsa :P). Żaden instalator nie widzi
> dysku... wina brakującego modułu do kontrolera SCSI.

Nawet instalator Etch odpalony z jądrem 2.6 go nie widzi?

http://wiki.debian.org/DebianInstallerModify

> Po drugie chciałbym jakiś LiveCD z obsługą reiser4 i mojego
> nieszczęsnego kontrolera SCSI dla sytuacji awaryjnych.

Może dfsbuild się zainteresuj.

> W sumie można to potraktować jako jeden problem, bo jako liveCD może mi
> posłużyć płyta instalatora. Najważniejsze funkcje ma, można z niej
> ratować system ;)
>
> Pytanie do grupy... ktoś może mi polecić jakiś sposób (howto) jak zrobić
> takie jądro i jak zmodyfikować ISO pierwszej płyty Debiana, żeby
> dostosować ją do mojego sprzętu? Jakiś link lub howto bym prosił. Chcę
> żeby instalator startował na moim jądrze... Jak zmodyfikować ISO, żeby
> to działało?

Tyle co wiedziałem to podałem ;)

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Poland