Płytka z Debianem i własnym jąderkiem :P ( nie kojarzyć zbereźniki;) )

Wpadła mi w ręce ostatnio fajna maszynka. Serwer Della PowerEdge 4400 z dwoma Xeonami 1000MHz na pokładzie i 1Gb RAMu + SCSI (no dobra... koniec chwalenia się, sprzęt nie jest mój :P). Pierwsza rzecz jaka wpadła mi do głowy to pograć w coś na tym :P Niestety karta grafiki tylko 4Mb :-) (ale firmy ATI :] )

No właśnie, do rzeczy... cały problem rozbija się o to SCSI. Z żadnej standardowej płyty nie mogę zainstalować mojego kochanego systemu (chodzi o Debiana, nie o Windowsa :P). Żaden instalator nie widzi dysku... wina brakującego modułu do kontrolera SCSI.

Szybkie przeszukiwanie google wprowadziło mnie na ten trop:
http://wiki.osuosl.org/display/LNX/Debian+on+Dell+Servers

System się zainstalował i zupgrejdowałem do Etcha... niby problem rozwiązany, ale nie do końca... Po pierwsze chciałbym mieć płytę instalacyjną Sarge lub Etch ( fajny instalator ;] ) z kernelem, który widzi taki nietypowy sprzęt. Po drugie chciałbym jakiś LiveCD z obsługą reiser4 i mojego nieszczęsnego kontrolera SCSI dla sytuacji awaryjnych.

W sumie można to potraktować jako jeden problem, bo jako liveCD może mi posłużyć płyta instalatora. Najważniejsze funkcje ma, można z niej ratować system ;)

Pytanie do grupy... ktoś może mi polecić jakiś sposób (howto) jak zrobić takie jądro i jak zmodyfikować ISO pierwszej płyty Debiana, żeby dostosować ją do mojego sprzętu? Jakiś link lub howto bym prosił. Chcę żeby instalator startował na moim jądrze... Jak zmodyfikować ISO, żeby to działało?

Pozdrawiam
Konrad