Re: BACKUP

Witam,

Dnia pią, gru 23, 2005 at 08:45:40 +0100, witekb napisał:

> A interesowałeś się rsync i jako transport ssh, do wypalania płytki dvd-ram
> Robię tak kilka serwerów Linux'owych i nawet udało się ssh i rsynca pod W2003
> Niestety nie potrafię pod SCO.

Ja kiedys uzywalem rsynca + tar. Ale zrezygnowalem, poniewaz czas
robienia backupu byl wysoce niezadowalajacy. Poza tym rsync zdecydowanie
mocniej obciaza serwer. Dzis mam w serwerach osobne dyski tylko na
backup i za pomoca tara + perlowego skryptu robie sobie backup :) -
mozna robic przyrostowy, excludowac pliki, rotacje - wszystko dziala tak
jak powinno :)

Michał Prokopiuk
michal[@]linuxstuff.pl
http://www.sklep.linuxstuff.pl