Re: BACKUP

soo2debian@o2.pl napisał.
> witojcie!
> zna ktoś dobry sposób,na szybkie zbackupowanie systemu?
> obecnie robie tak, pakuje zawartość partycji do plików.tar ,kopiuje
> to na bezpieczną partycje, wrazie kłopotów odpalam knoppixa i
> odtwarzam system.
> chciałbym robic to inaczej,wypalac partycje bezposrednio na płytce
> dvd,z ktorej mozna by było pozniej zabootowac system z
> minidystrybucją i odtworzyc system
> uzywalem ghost for linux,ale wielka hała  okazało sie:(
Witam.
MKoze Knoppix i jego Partimage.
Przed uruchomieniem Partimage kliknac lewym przyciskiem
myszki w ikonke partycji gdzie pozniej bedezie nagrany obraz
partycji. Okno tej partycji mozna zamknac. To klikniecie podmontuje
ja/ Pozniej w ta ikonke kliknac prawym przyciskiem myszki i
wybrac change read/write mode i potwierdzic ja witable.
Uruchmomic partimage . Ono bodaze w menu system. Ziignorowac komunikat
o bledzie gdyz nie jestt sie jeszcze root-em. Kliknac w
nowy. W okienku podac su root Podac partimage i wtedy ponownie pojawi
sie
ono. Wykonac obraz partycji. Aha nie klikac w ikonke partychi, ktora
ma byc backupowana, zeby jej nie podmontowac, gdtyz tego wymaga
partimage.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0