Re: montowanie devfs przy starcie.

----- Original Message ----- From: "Lech Karol Pawłaszek" <ike@kni.univ.szczecin.pl>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Sunday, December 11, 2005 12:32 AM
Subject: Re: montowanie devfs przy starcie.

On Sunday 11 of December 2005 00:02, Pagi wrote:
[...]
W 2.6.8 jest, a nie jest to chyba az tak stare jajo...

Jak przejsc na udev ?
Czy w ogole jest mi to doczegos potrzebne w systemie routerkowym, gdzie nie
ma zadnego urzadzenia innego niz dysk twardy?

Dodam ze pomimo ze wywala ten blad wszystko wydaje sie dzialac...

devfs został "ukryty" (czy też wywalony) bodajże w 2.6.13 (albo ewentualnie w
2.6.14). devfs przestarzały był już w momencie wprowadzenia.

By przejść na udev trzeba mieć kernel skompilowany w odpowiedni sposób:

<cytat>
The running kernel must be not older than 2.6.12 and must support the
hotplug subsystem (CONFIG_HOTPLUG), uevents (CONFIG_KOBJECT_UEVENT)
and tmpfs (CONFIG_TMPFS).
CONFIG_PNP, CONFIG_ISAPNP, CONFIG_PNPBIOS and CONFIG_PNPACPI are highly
recommended to allow to automatically load some important drivers.
It is highly recommended to use at least a 2.6.13 kernel, or some rules
may not work correctly.
</cytat>

oraz zainstalować demona `apt-get install udev`

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]

Mimo tego, ze uruchomilem udev, dalej wywala mi komunikaty ze nie moze zamontowac devfs... udev wyglada na to ze dziala, jest proces udev i sama zawartosc /dev wydaje sie byc inna...

Co jeszcze musze pozmieniac, wylaczyc albo wlaczyc?

Pozdrawiam,
Paweł

INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1