Re: Aplikacje do nauki języka nagielskiego.

Dnia sobota, 10 grudnia 2005 12:22, Marek Langiewicz napisał:

> a nie lepsze jest memaid zamiast wine+supermemo? (przynajmniej
> opensource i linuksowe a algorytm szeregowania powtorek tez podobno nie
> glupi tam jest - na sieciach neuronowych) ja tego uzywam i jestem
> zadowolony.

Na kompie mam instalację Win98 + 'Supermemo Basic English' i to działa
(supermemo bez dźwięku to nie to samo więc WINE odpada). Z tego co widzę
to do memaid musiałbym sam przygotować bazę słówek do nauki (konwerter
tylko do Supermemo7) a przy kilku bazach, które są w 'Basic English' daje
to kawałek roboty a z czasem u mnie krucho.

> Jesli sprawdzales ten program i i tak wybrales supermemo to napisz co
> tracę.

bazę