Re: FW: Kernel dla sarge

Wojciech Ziniewicz napisał(a):

> chodzi o kernele. W moim przypadku kompilowalem wszystkie 2.6 od samego
> początku . to było 2.6.1, 2.6.2 ,2.6.3 itd. W momencie kiedy doszedłem
> do 2.6.9 system sie "wieszał" i nie widziałem przyczyn (zero logów).
> Następnie dałem szanse 2.6.10 i 2.6.11 - to samo.  Skoro nie wiem i nie
> potrafie dociec co się stało to nie ufam nowosciom - podejście może
> konserwatywne ale logicznie uzasadnione i moje ;].

Chyba niebezpieczne stwierdzenie, że wersje => 2.6.9 wieszają system.
Ja tam siedzę wciąż na 2.4.27 ale tylko i wyłącznie ze względu na
słabość sprzetu. Jeszcze niedawno używane 2.6.13 (waniliowe) miało cudną
kulturę pracy. Mogłem jednocześnie kompilować, słuchać muzy, grać w
lbreackout2 (Celeron 700MHz)... i nic się nigdy, nigdy, nigdy nie
powiesiło (u mnie komp to tylko stacja robocza) a i wskaźnik myszy nawet
na moment nie zaciął.
Jeden minus - ALSA coś strasznie mieliła czego rezultatem był np. brak
synchronizacji dźwięku z obrazem w filmach. OSS lepiej służy.
Ale jak to się mówi - każdy najlepiej zna własny ogródek. Podejście
faktycznie logiczne uzasadnione i Twoje.
Pozdrawiam!
Hubert