Re: FW: Kernel dla sarge

Marek Zakowicz napisał(a):
> Oczywiście ja też nie jestem zadowolony z długiego czasu aktualizacji
> dystrybucji i mam świadomość, że nie ma oprogramowania bez błędów, są
> tylko programy z nieznanymi błędami ;)  Innymi słowy, jeśli poprawki dla
> starych wersji przestają powstawać to prędzej czy później ktoś
> prawdopodobnie znajdzie w nich dziurę.  Tylko, że wydaje mi się, iż
> opiekunowie pakietów Debiana, są często tymi, którzy tworzą "wsteczne
> wersje" łat (jeśli takowe są potrzebne)...

Ja moge tylko od strony czysto praktycznej powiedzieć tak:
Mam dwa sewery produkcyjne ,obydwa w internecie. Obydwa stoją na
2.6.8-2. Powodem tego były moje osobiste doświadczenia w kompiliacji na
komputerze domowym. 2.6.8-2 zdecydowanie chodził "najlepiej" obciążony
kompilacją i różnymi usługami podczas gdy inne miały problemy. Dlatego
niestety bycie zanadto "up-to-date" jest rzeczą bardzo niepewną jeśli
chodzi o kernele. W moim przypadku kompilowalem wszystkie 2.6 od samego
początku . to było 2.6.1, 2.6.2 ,2.6.3 itd. W momencie kiedy doszedłem
do 2.6.9 system sie "wieszał" i nie widziałem przyczyn (zero logów).
Następnie dałem szanse 2.6.10 i 2.6.11 - to samo.  Skoro nie wiem i nie
potrafie dociec co się stało to nie ufam nowosciom - podejście może
konserwatywne ale logicznie uzasadnione i moje ;].

Pozdr.

--
Pozdrawiam, 			|Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz@gmail.com	|Wanna gmail?